ahad lepas abang aku kawin kat umah pompuan… ada beberapa perkara menarik nak dibincangkan… pertama masa sedara mara akak berkumpul kat umah akak… ada sepupu akak ni ngan nada bergurau manja kata kat akak “ngah, sebelum kenduri along nanti ko panggil la org gaji kemaskan umah ko ni…” akak tanya naper plak dia kata semak mata aku ni haa… gitoewwww … tetiba panas plak hati takak ni.

terus akak jawab… “ini adalah fesyen terkini hoccay…!!!” memang konsep umah2 sekarang macam ni… dia balas balik… “ini kalau eric leong datang, habis barang2 ko ni dia amik” akak jawab lagi… “memangla dia amik… pastu dia guna plak kat uma orang lain…!!” kannnnnnnnnn pastu terus tak berjwab

pastu akak kena sound plak pasal badan akak yang menggajah ni.. dia kata akak ni ada potensi jadi OBES!!!! akak pun jawab ngan jawapan yang sama… takderlaaa… sekarang memang konsep OBES… saper yang tak OBES tu ketinggalan zaman… kebetulan masa tu kat meja makan dan semua yang ada kat situ sipi2 OBES… jadi dia diam lagi… sakit plak hati akak… tak perlu la nak cakap pasal badan akak kannnnnnnnnnnnnnnnnn… dia tau tak akak ni tgh berusaha gigih nak kuruskan badan? semua jamu akak telan… semua bukit akak panjat… dan semua makanan still akak bedallllllllllll…. hahahahahhah…

About these ads